REGULAMIN / WARUNKI UCZESTNICTWA
„Wiedza i Relacje”
1 edycja
4 – 6 października 2019 r.
Organizator
- Organizatorem konferencji „Wiedza i Relacje” – jest MATA SP. Z O.O. wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego w Gdańsku, VIII Wydział, pod numerem: 0000757617, posiadającą: adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: ul. Polna 54c/7, 81-740 Sopot, NIP 5851486761, REGON 381829217, adres poczty elektronicznej: kontakt@wiedzairelacje.pl, telefon: +48 502059451.
SKŁADANIE ZAMÓWIENIA UCZESTNICTWA I PŁATNOŚCI
- Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie najpóźniej 7 dni przed konferencją rejestracji poprzez serwis Sklep Wiedza i Relacje https://www.sklep.wiedzairelacje.pl , dokonanie wpłaty bezpośrednio na konto: mBank 48 1140 2004 0000 3202 7823 2649 lub poprzez system płatności udostępniony w sklepie.
- Płatność za bilet powinna być dokonana najpóźniej 7 dni od chwili złożenia zamówienia zakupu biletu. Po tym czasie bilet zostaje anulowany.
- Typ biletu i jego cena jest gwarantowana, z chwilą dokonania przelewu za dany typ biletu a data przelewu nie przekracza okresu sprzedaży zamówionego biletu oraz limitu dotychczas sprzedanych biletów przez Organizatora. Informacje z dostępnymi typami biletów, okresami sprzedaży oraz limitami ilościowymi dostępna jest na stronie https://www.sklep.wiedzairelacje.pl
- Faktury wysłane są co najmniej raz w miesiącu i wyłącznie na podany adres email w formie elektronicznej. Faktury wysyłane są na adres email lub Pocztą Polską, jeśli uczestnik zgłosi na adres kontakt@wiedzairelacje.pl prośbę o wystawienia faktury w wersji papierowej. Faktury wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na koncie organizatora.
- Uczestnik jest zobowiązany do poprawnego oraz zgodnego ze stanem rzeczywistym wypełniania formularza rejestracyjnego.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikające z wprowadzenia do formularza rejestracyjnego błędnych informacji i danych uczestnika.
- W przypadku zakupów biletów grupowych w jednym zamówieniu (tj. dostępne dla osób z tej samej firmy lub dla 4 i więcej biletów), organizator przyjmuję jedną płatność i wystawia jedną fakturę do zamówienia. Wszystkie osoby ujęte w takim zamówieniu będą na listach kontaktowych identyfikowane wyłącznie jedną nazwą firmy.
- Organizator umożliwił zakup biletu na raty. Część pierwsza ceny biletu zostanie zapłacona najpóźniej 7 dni od chwili złożenia zamówienia zakupu biletu. Po tym czasie bilet zostaje anulowany. Cześć druga ceny biletu zostanie zapłacona najpóźniej do 31.08.2019 a jeśli pierwsza rata została opłacona po 31.08.2019 druga rata zostanie opłacona najpóźniej do dnia sprzedaży kupionego biletu tj. do dnia 15.09.2019 r. Jeżeli po zakupie biletu na raty i opłacie części pierwszej ceny biletu Uczestnik zrezygnuje z uczestnictwa w konferencji wpłacona kwota nie podlega zwrotowi.
UDZIAŁ W KONFERENCJI
- Uczestnik zobowiązuje się do noszenia w widocznym miejscu identyfikatora. Osoby bez identyfikatora nie będą wpuszczane na sale oraz na imprezę integracyjną.
- Organizator w zależności od rodzaju zakupionego biletu zapewnia poczęstunki w trakcie konferencji w postaci przerw kawowych, lunchów, kolacji i imprez wieczornej.
- Organizator zastrzega sobie prawo do przekazania uczestnikom, partnerom i sponsorom listy uczestników (imię i nazwisko, adres email, numer telefonu i nazwa firmy) oraz do publikowania nazw firm i osób biorących udział w konferencji na stronie www.wiedzairelacje.pl
- Konferencja będzie fotografowana i filmowana przez organizatorów. Udział w konferencji jest równoznaczny z wyrażeniem zgody na wykorzystanie zdjęć i materiałów wideo na których uczestnik został sfotografowany lub z filmowany w ramach udziału w konferencji lub też dobrowolnie udzielił wywiadu przed kamerą lub pozował do zdjęcia.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy uczestników zostawione lub zagubione podczas konferencji. Uczestnicy ponoszą odpowiedzialność cywilną za zniszczenia dokonane przez siebie i z winy własnej na terenie i w trakcie trwania konferencji.
- W każdym czasie wyznaczyć można na swoje miejsce innego uczestnika. Organizator ustala za taką zmianę opłatę manipulacyjną w wysokości 5% ceny zakupionego biletu.
- Możliwe jest odwołanie zgłoszenia uczestnictwa nie później niż 90 dni przed rozpoczęciem konferencji pobieramy opłatę manipulacyjną w wysokości 50% kwoty. W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie krótszym niż 45 dni przed rozpoczęciem konferencji wpłata na poczet uczestnictwa nie podlega zwrotowi. Zgłoszenia rezygnacji należy dokonać pisemnie na adres email: kontakt@wiedzairelacje.pl.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania lub przełożenia terminu konferencji z przyczyn niezależnych od organizatora oraz dokonywania ewentualnych zmian w programie. Organizator zobowiązuje się do publikacji na stronie internetowej aktualnych informacji. W przypadku odwołania konferencji zwracane są uczestnikom koszty uczestnictwa.
- Uczestnik wyraża zgodę na przesłanie na adres email informacji dotyczących samej konferencji.
- Organizator zastrzega prawo do zmiany miejsca, w którym odbędzie się konferencja.
- Uczestnik wyraża zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji na temat konferencji oraz informacji handlowych dotyczących „Konferencji Wiedza i Relacje” oraz ich partnerów. Wyrażającemu zgodę na przetwarzanie danych osobowych przysługuje prawo kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, w tym także prawo ich poprawiania. Zgodnie z ustawą z dnia 18.07.2002 r. (Dz. Ust. 144 poz. 1204) o świadczeniu usług drogą elektroniczną.