Prelegenci pierwszej edycji “Just SAW it”
Aleksandra Harasiuk
na co dzień zajmuje się przygotowaniem i wdrażaniem kompleksowych rozwiązań związanych z obsługą klienta, marketingu, komunikacji prowadząc firmę Good At Service. Jest absolwentką Prywatnej Wyższej Szkoły Biznesu i Administracji w Warszawie Wydziału Strategii Finansowych i Inwestycyjnych o kierunku bankowość. Fanka neurobiologii i socjologii oraz polskich przedsiębiorców z lat 20 ubiegłego wieku.
W organizacji Pracodawcy Pomorza pełni funkcję Przewodniczącej Sekcji Handlu i Usług, Animatora Klastra podmiotów ekonomii społecznej w OWES oraz Przewodniczącej Platformy Przedsiębiorczości im. Henryka Kaczmarka – Kanolda w ramach, której inicjowana jest współpraca pomiędzy uczniami, nauczycielami i przedsiębiorcami w tematach dotyczących przedsiębiorczości.
Uczestniczy w szkoleniach przygotowujących do otwarcia własnej firmy bierze udział w pracy komisji oceniającej biznesplany.
Stara się blogować o każdym aspekcie obsługi- sprzedaży, komunikacji, technologii na goodatservice.com.
Fanka neurobiologii i socjologii oraz polskich przedsiębiorców z lat 20 ubiegłego wieku
MISJA GOOD AT SERVICE: „pomoc liderom w identyfikowaniu i przezwyciężaniu barier utrudniających osiąganie dobrych wyników sprzedażowych”.
Anna Niedzielska
architekt, project manager, mówca, coach. Na co dzień uczy zasad autentycznej komunikacji. Pomaga innym budować dobre relacje w życiu osobistym.
Pod jej okiem przez 8 lat młodzi ludzie uczyli się jak współtworzyć zgrane zespoły, jak realizować wspólne projekty. Uczyła się od najlepszych, uczestnicząc w takich warsztatach jak: Super Speaker System, Brand Power, Sales Power, Lead&Inspire prowadzonych przez Momentum Trainers Group, a także studiując w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Wierzy, że kiedy spotykają się dwie osoby, osiągnięcie wspólnego celu zależy wyłącznie od jakości ich wzajemnej komunikacji.
Cokolwiek powiemy światu, on nam odpowie. Odpowiedź będzie zależała od tego, jak i po co zaczniemy mówić.
Grzegorz Pietrucha
jest założycielem i pomysłodawcą marki „The Stage-It-Up Network”. Na rynku nieruchomości działa już od 2008 roku, a w 2010 roku uzyskał tytuł akredytowanego home stagera brytyjskiej marki home stagingowej House Doctor.
Od prawie czterech lat prowadzi szkolenia z home stagingu – początkowo pod marką HouseDoctorPolska, a obecnie pod własną marką „The Stage-It-Up-Network”. Pasjonat architektury, aranżacji i dekoracji wnętrz, propagator idei home stagingu w Polsce. Tajniki home stagingu i projektowania wnętrz zgłębiał pod okiem Ann Maurice, pionierki home stagingu w Wielkiej Brytanii. Jest akredytowanym home stagerem założonej przez nią Sieci „The House Doctor® Network” i jako jedyna osoba w Polsce przeszedł przez cały cykl szkoleniowy z dziedziny home stagingu w Wielkiej Brytanii.
Grzegorz jest pierwszą osobą w Polsce, która zajęła się tematyką home stagingu i która już w 2008 roku zaczęła wdrażać w kraju te znane wówczas tylko na zachodzie usługi. Grzegorz współpracuje jako doradca i konsultant z licznymi agencjami pośrednictwa, pośrednikami indywidualnymi oraz firmami deweloperskimi w zakresie kreowania wizerunku nieruchomości, zarówno na rynku wtórnym w zakresie home stagingu, jak i na rynku pierwotnym.
Grzegorz jest głównym wykładowcą na szkoleniach Stage-It-Up i posiada ogromne doświadczenie w branży – ma za sobą realizację już ponad stu zleceń w home stagingu, projektowaniu i wykończeniu wnętrz, a także w project managemencie. W Polsce jak i zagranicą. Zajmuje się także samym pośrednictwem na rynku nieruchomości luksusowych jak i coachingiem wyszkolonych już ponad 400 home stagerów.
Ireneusz Osiński
Z wykształcenia psycholog i producent filmowy. Obecnie przedsiębiorca, trener, wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku, łowca talentów, mówca, networker i mentor biznesowy.
Fundator i prezes Fundacji na Rzecz Rozwoju Talentów. Twórca wielu projektów w tym programów szkoleniowych, programów telewizyjnych i audycji radiowych.
Zawsze uśmiechnięty, energiczny, nastawiony na działanie. Potrafi w każdej osobie znaleźć unikalną wartość, którą trzeba pokazać światu.
Ambasador Etycznego Biznesu i Networkingu. Edukator z misją stworzenia świata, w którym każdy osiąga wymarzone cele i jest szczęśliwym człowiekiem.
ANNA ROMANOWSKA
Licencjonowany pośrednik nieruchomości i doradca finansowy z wieloletnim doświadczeniem.
Z branżą finansową związana od 2007 roku, z nieruchomościami od 2012 roku, kiedy rozpoczęła współpracę ze światową siecią agencji nieruchomości – RE/MAX. Orędowniczka wysokich standardów pracy i profesjonalnej obsługi klienta, nie toleruje bylejakości, najbardziej wymagająca wobec siebie. Stale podnosi swoje kwalifikacje zawodowe biorąc udział w licznych szkoleniach z zakresu promocji i marketingu nieruchomości, fotografii. Cechuje ją szczere, życzliwe i otwarte podejście zarówno do klientów jak i osób, z którymi współpracuje.
Uważa, że w każdej dziedzinie najważniejszy jest człowiek.
Prywatnie pasjonatka podróży, włoskiej kuchni i narciarstwa.